- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مريم عبد الله سرور الصبان | |
dc.contributor.adviser | الصبان، مريم عبد الله سرور | |
dc.contributor.author | الماحي , أسيا بنت عوض بن مختار | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:48:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:48:31Z | - |
dc.date.issued | 1989 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121335 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | |
dc.subject.other | المدرسون - ترقيات | |
dc.subject.other | تقرير الكفاية | |
dc.subject.other | مستوى عمل المعلمة | |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | |
dc.title | العلاقة بين تقرير الكفاية ومستوى عمل المعلمة على معلمات المرحلة الثانوية بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b11096780 | |
dc.identifier.callnum | 1454 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 311 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143673 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1454.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1454.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 29.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1454.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 42.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1454.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 156.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1454.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 71.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1454.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)