- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زهير الكاظمي | |
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | مهدي, سهام محمود | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:47:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:47:31Z | - |
dc.date.issued | 1989 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121332 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - تخطيط | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - تنظيم وادارة | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - هيئة التدريس | |
dc.subject.other | مشكلات الكليات | |
dc.title | أبرز المشكلات التي تواجه التربية للبنات بجدة من وجهة نظر الطالبات وعضوات هيئة التدريس | |
dc.identifier.id | .b11096755 | |
dc.identifier.callnum | 1457 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 202 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143669 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1457.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1457.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 38.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1457.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 35.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1457.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 141.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1457.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 47.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1457.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 36.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)