- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سعد الله الزهراني | |
dc.contributor.adviser | سعد الزهراني | |
dc.contributor.author | الفقيه , أحمد بن عمر بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:46:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:46:33Z | - |
dc.date.issued | 1989 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121329 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | |
dc.subject.other | المدارس الاعدادي - السعودية | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | قياس الكفاية الداخلية للمدارس المتوسطة بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1109672x | |
dc.identifier.callnum | 1460 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 161 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143666 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1460.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.95 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1460.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 27.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1460.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 60.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1460.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 153.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1460.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 59.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1460.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 22.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)