- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله محمد الحميدي | |
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله | |
dc.contributor.author | الحميد, الجوهرة بنت سليمان بن عبدالعزيز | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:39:48Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:39:48Z | - |
dc.date.issued | 1989 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121314 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | |
dc.subject.other | الطلاب - نشاط | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | دور الإدارة المدرسية تجاه النشاط المدرسى في المرحلة الثانوية للبنات بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11096470 | |
dc.identifier.callnum | 1446 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 214 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143610 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1446.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1446.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 45.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1446.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 154.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1446.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 283.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1446.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 56.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1446.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 49.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)