- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | علي، سر الختم عثمان | - |
dc.contributor.author | عقيلان، خالد محمد عطية | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:33:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:33:45Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121295 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | القرآن - طرق تدريس | - |
dc.title | تقويم محتوى منهج دراسة القرآن الكريم فى مراحل التعليم العام - بنين - بالمملكة العربية السعودية فى ضوء الاهداف المرجة منه وفقا للتصور الاسلامي | - |
dc.identifier.id | .b11096202 | - |
dc.identifier.callnum | 2902 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.description.extent | 164 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143577 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2902.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.68 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2902.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 113.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2902.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 96.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2902.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 930.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2902.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 739.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2902.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)