- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر صالح | - |
dc.contributor.author | القوزي، بلغيث بن حمد بن علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:19:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:19:00Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121261 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | القيادة الواردة في القرآن | - |
dc.subject.other | القيادة فى الاسلام | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | أنماط القيادة الواردة في القران الكريم ومدى تطبيقها في الادارة المدرسية | - |
dc.identifier.id | .b11095684 | - |
dc.identifier.callnum | 2610 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 158 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143520 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2610.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2610.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 44.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2610.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 175.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2610.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 776.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2610.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 544.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2610.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)