- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطار، عمر حسين عبدالغفور | - |
dc.contributor.author | العمري، سعيد محمد مشني | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:16:13Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:16:13Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121253 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | المدارس السعودية -تاريخ | - |
dc.subject | التعليم السعودية- تاريخ | - |
dc.title | الدور التربوي والثقافي لمدارس الفلاح في المملكة العربية السعودية وخارجها منذ انشائها عام 1323ه ، الى عام 1373ه | - |
dc.identifier.id | .b11095568 | - |
dc.identifier.callnum | 2605 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 374 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143506 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2605.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2605.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2605.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 474.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2605.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2605.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 542.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2605.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)