- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاته، إبراهيم محمود حسين | - |
dc.contributor.author | الغامدي، عبد الله أحمد محمد الغميطي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:10:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:10:04Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121242 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | القرآن - تحفيظ | - |
dc.subject.other | القرآن - تفسير | - |
dc.subject.other | مادة تفسير القرآن | - |
dc.title | أثر الالتحاق بجماعة تحفيظ القرآن الكريم على التحصيل الدراسي في مادة التفسير لدى تلاميذ الصف الثالث المتوسط بمدينة جدة التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b1109543x | - |
dc.identifier.callnum | 2603 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 209 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143493 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2603.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2603.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2603.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 467.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2603.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 958.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2603.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 430.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2603.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)