- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي, زهير بن أحمد علي | - |
dc.contributor.author | السليمي، خالد بن سعد بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:00:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:00:58Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121215 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التعليم العالي - البلاد العربية - إدارة | - |
dc.subject | الجامعات والكليات - البلاد العربية - إدارة | - |
dc.title | نموذج مقترح لنظام التعليم العالي الأهلي في ضوء تجربة بعض الدول العربية | - |
dc.identifier.id | .b1109476x | - |
dc.identifier.callnum | 4503 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 503 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143424 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4503.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 16.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4503.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 55.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4503.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 99.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4503.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 616.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4503.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 439.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4503.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)