- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | رجب احمد الكلزه | - |
dc.contributor.author | الخضيري، فائقة عبيدالله مليح | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:52:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:52:38Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121196 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التاريخ - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - الطرق التحليلية | - |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | - |
dc.title | اتجاهات طالبات المرحلة الثانوية نحو مادة التاريخ الاسلامي وعلاقتها بتحصيلهن الدراسي | - |
dc.identifier.id | .b11094175 | - |
dc.identifier.callnum | 1120 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 185 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143358 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1120.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1120.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 96.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1120.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 134.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1120.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 402.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1120.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1120.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)