- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبدالحي، محمد محمد | - |
dc.contributor.adviser | عطايا، عبدالناصر سعيد | - |
dc.contributor.author | المالكي , صالح بن شنيف بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:46:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:46:18Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121177 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | القرآن - سورة النساء - تفسير | - |
dc.subject.other | ‘التربية الاسلامية | - |
dc.subject.other | الدلالات التربوية | - |
dc.title | الدلالات التربوية المستنبطة من آيات المواريث في سورة النساء وتطبيقاتها | - |
dc.identifier.id | .b11093742 | - |
dc.identifier.callnum | 4743 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 180 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143292 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4743.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4743.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4743.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 133.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4743.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 743.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4743.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 526.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4743.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)