- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد اللطيف حميد الرائقي | - |
dc.contributor.adviser | الرائقي، عبد اللطيف بن حميد | - |
dc.contributor.author | حماد، شريف علي عبدالله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:40:17Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:40:17Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121163 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | أداء معلمي التربية الاسلامية وعلاقتها بتحصيل التلاميذ | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | - |
dc.title | مستويات اداء معلمي التربية الاسلامية وعلاقتها بتحصيل تلاميذ الصف الثاني المتوسط في مادة الحديث الشريف | - |
dc.identifier.id | .b11093493 | - |
dc.identifier.callnum | 1103 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 116 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143264 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1103.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1103.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 64.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1103.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 47.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1103.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 393.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1103.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 274.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1103.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)