- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليماني، محمد حمزة محمد | - |
dc.contributor.author | رزق، جميل عبد الله أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:37:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:37:06Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121153 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | التحصيل العلمي | - |
dc.subject | التعليم الثانوي -السعودية | - |
dc.subject | التعليم المهني -السعودية | - |
dc.subject | الطلبة السعودية -طريقة حياة | - |
dc.title | الاتجاهات ومستوى الطموح لدى طلاب التعليم الفني الثانوي في بعض مناطق المملكة العربية السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11093262 | - |
dc.identifier.callnum | 2344 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1414 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 134 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143235 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2344.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2344.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2344.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 86.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2344.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 299.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2344.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 141.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2344.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)