- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مختار، حسن علي | - |
dc.contributor.author | كعكي، فوزية بنت بشير بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:32:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:32:06Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121138 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | العلوم الاجتماعية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - السعودية | - |
dc.subject.other | فاعلية التدريس | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | - |
dc.title | دراسة بعض خصائص الفاعلية في تدريس المواد الاجتماعية لدى المعلمات بالمرحلة الثانوية بالمنطقة الغربية | - |
dc.identifier.id | .b11092919 | - |
dc.identifier.callnum | 2279 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1414 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 307 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143196 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2279.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.12 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2279.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2279.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 237.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2279.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2279.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.22 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2279.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)