- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فرج، عبد اللطيف حسين | - |
dc.contributor.author | الزهراني، مساعد غرم الله أحمد الجار الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:31:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:31:27Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121136 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الوسائل التعليمية | - |
dc.title | أثر استخدام بعض الوسائل التعليمية المنتجة من قبل المعلم في اكتساب التلاميذ لبعض المصطلحات الجغرافية العلمية من كتاب الجغرافيا للصف الرابع الابتدائي | - |
dc.identifier.id | .b11092853 | - |
dc.identifier.callnum | 2276 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1414 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 183 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143190 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2276.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2276.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 30.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2276.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 131.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2276.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 422.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2276.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 255.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2276.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)