- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، جويبر بن ماطر بن نجم | |
dc.contributor.author | العمري, عبد الرحمن بن عوض بن شاووش | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T06:25:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T06:25:21Z | - |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121123 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | |
dc.subject.other | القيم الشخصية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | القيم الشخصية التنظيمية لدى مديري ومديرات المدارس المتوسطة والثانوية بمدينة مكة المكرمة من وجهة نظرهم | |
dc.identifier.id | .b11092464 | |
dc.identifier.callnum | 3468 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1420 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 176 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143128 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3468.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3468.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 74.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3468.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 61.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3468.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3468.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 49.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3468.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)