- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، أحمد عبدالرحمن | - |
dc.contributor.author | فتيني، عبد الله عبده | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:59:24Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T05:59:24Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121053 | - |
dc.description | 281 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | الخط العربي | - |
dc.subject | التربية الفنية | - |
dc.title | دراسة القيم الفنية والجمالية في الخط العربي | - |
dc.identifier.id | .b11090613 | - |
dc.identifier.callnum | 2030 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00142910 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2030.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2030.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 33.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2030.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 67.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2030.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 583.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2030.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 458.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2030.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 31.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)