- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | - |
dc.contributor.author | القحطاني, محمد بن مشبب بن سلمان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:30:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T05:30:05Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120977 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | عمربن عبدالعزيز - ت 101 هـ | - |
dc.subject.other | الاسلام - تاريخ - الادارة | - |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | - |
dc.subject.other | الإسلام والإدارة | - |
dc.title | الانموذج الاداري المستخلص من إدارة عمر بن عبد العزيز وتطبيقاته في الادارة وبخاصة الادارة التربوية | - |
dc.identifier.id | .b11089271 | - |
dc.identifier.callnum | 1864 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 380 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00142720 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1864.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1864.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 41.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1864.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 161.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1864.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 711.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1864.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 505.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1864.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)