- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جويبر ماطر الثبيتي | - |
dc.contributor.adviser | الثبيتي، جويبر بن ماطر بن نجم | - |
dc.contributor.author | خليفة ، سمير ابراهيم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:29:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T05:29:34Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120976 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - وسائل النقل | - |
dc.subject.other | النقل | - |
dc.subject.other | طلاب المدارس - النقل | - |
dc.subject.other | وسائل النقل | - |
dc.title | فاعلية وسائل النقل في القطاع التعليمي للبنين | - |
dc.identifier.id | .b1108926x | - |
dc.identifier.callnum | 1863 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 215 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00142719 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1863.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1863.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1863.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 243.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1863.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 417.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1863.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 107.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1863.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)