- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد حمزة خان | - |
dc.contributor.adviser | خان، محمد حمزة أمير | - |
dc.contributor.author | باعنتر، حنان حسين | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:28:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T05:28:34Z | - |
dc.date.issued | 1991 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120974 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاختبارات والقياسات التعليمية | - |
dc.subject.other | الشخصية | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | مستوى الحكم الاخلاقي وعلاقته بالذكاء والمستوى الاجتماعي الثقافي لدى طالبات المرحلة المتوسطة في مدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11089222 | - |
dc.identifier.callnum | 1861 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 191 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00142714 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1861.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.78 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1861.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1861.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 72.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1861.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 292.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1861.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 108.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1861.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 78.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)