- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | زهير أحمد علي الكاظمي | |
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | باسكران ، سلوى أحمد محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T05:12:02Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T05:12:02Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120932 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - مكة المكرمة | |
dc.subject.other | الفاقد التعليمي | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | أهم العوامل المؤثرة على الفاقد التعليمي في المرحلة الثانوية للبنات بمدينة مكة المكرمة من وجهة نظر المشرفات الاجتماعيات أو اللاتي يقمن بعملهن | |
dc.identifier.id | .b11088606 | |
dc.identifier.callnum | 1714 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 135 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00142646 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1714.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1714.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 30.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1714.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 63.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1714.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 264.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1714.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 170.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1714.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)