- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مهدي, سهام محمود | |
dc.contributor.author | باجودة, محمد بن عبد الله بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:52:50Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T04:52:50Z | - |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120876 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - السعودية | |
dc.subject.other | المكتبات المدرسية - السعودية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | إسهام إدارة المدرسة الثانوية في المملكة العربية السعودية في تفعيل أداء المكتبة المدرسية | |
dc.identifier.id | .b11086798 | |
dc.identifier.callnum | 3952 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 282 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00142440 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3952.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 10.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3952.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 68.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3952.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 107.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3952.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3952.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3952.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)