- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | المالكي , فايز بن سفر بن دخيل الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:52:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T04:52:10Z | - |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120874 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدارس الابتدائية | |
dc.subject.other | المدارس - قوانين وتشريعات | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | أساليب الإدارة المدراسة المستخدمة في حل مشكلات تلاميذ المرحلة الابتدائية للبنين بمدينة الطائف | |
dc.identifier.id | .b11086646 | |
dc.identifier.callnum | 3950 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 113 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00142423 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3950.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.07 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3950.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 59.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3950.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 114.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3950.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 807.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3950.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 617.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3950.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)