- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الثبيتي، ضيف الله | |
dc.contributor.author | المولد, حليمة بنت عبد القادر بن عابد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:49:50Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T04:49:50Z | - |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120867 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | |
dc.subject.other | المدارس الاعدادي - السعودية | |
dc.subject.other | فاعلية ميرل وتينسون | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.title | فاعلية نموذج ميرل وتينسون في إكساب المفاهيم الجغرافية لتلميذات الصف الأول المتوسط بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11086518 | |
dc.identifier.callnum | 3942 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 230 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00142406 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3942.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.64 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3942.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3942.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 76.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3942.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3942.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3942.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)