- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أفكار محمد الحسن سالم | |
dc.contributor.adviser | سالم، افكار محمد الحسن | |
dc.contributor.author | خوج ، فخرية محمد اسماعيل | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:18:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T04:18:03Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120783 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | طه حسين، - 1307-1393 هـ | |
dc.subject.other | آراء تربوية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | الثقافة الإسلامية | |
dc.title | دراسة تحليلية لآراء طه حسين التربوية في كتاب مستقبل الثقافة في مصر من المنظور التربوي الاسلامي | |
dc.identifier.id | .b1107842x | |
dc.identifier.callnum | 1470 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 291 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00141435 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1470.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1470.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 30.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1470.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 42.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1470.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 604.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1470.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 514.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1470.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)