- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سهيل حسن قاضي | |
dc.contributor.adviser | قاضي، سهيل حسن | |
dc.contributor.author | القرشي, ليلى حسن بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:16:14Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T04:16:14Z | - |
dc.date.issued | 1989 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120778 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | القيادة الإدارية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | دراسة استطلاعية لبعض مهارات القيادة الادارية لمديرات المدارس الابتدائية بمنطقة مكة المكرمة التعليمية كما يراها المعلمات الموجهات | |
dc.identifier.id | .b11078145 | |
dc.identifier.callnum | 1461 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 112 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00141406 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1461.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1461.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 26.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1461.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 45.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1461.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 169.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1461.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 93.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1461.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 16.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)