- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فوزي طه إبراهيم | - |
dc.contributor.adviser | فوزي طه ايراهيم | - |
dc.contributor.author | حسين، محمد ابراهيم بن محمد غوث بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T04:06:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T04:06:20Z | - |
dc.date.issued | 1987 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120753 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التدريس بمساعدة الحاسب الالي | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.title | فاعلية التدريس بمساعدة الحاسب الالي لبعض المهارات الاساسية في الرياضيات للتلاميذ غير المتمكنين بالمرحلة الابتدائية بمدارس مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11077451 | - |
dc.identifier.callnum | 1266 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.description.extent | 175 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00141332 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1266.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.47 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1266.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1266.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 51.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1266.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 223.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1266.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 102.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1266.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)