- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الرزاق أحمد ظفر | - |
dc.contributor.adviser | ظفر ، عبد الرزاق احمد | - |
dc.contributor.author | فلمبان، زينب داري آقوس | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:47:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:47:33Z | - |
dc.date.issued | 1986 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120701 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.title | دراسة لبعض المتغيرات المتصلة باتجاهات طالبات المرحلة المتوسطة نحو مادة الرياضيات وعلاقة ذلك بتحصيلهن الدراسي | - |
dc.identifier.id | .b11076239 | - |
dc.identifier.callnum | 1236 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة، | - |
dc.date.issuedhijri | 1407 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 132 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00141192 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1236.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1236.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 81.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1236.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 45.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1236.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 244.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1236.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 59.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1236.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 73.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)