- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أحمد السقاف | - |
dc.contributor.adviser | السقاف، أحمد | - |
dc.contributor.author | بخاري، صباح محمد روزي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:46:56Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:46:56Z | - |
dc.date.issued | 1986 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120699 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - قواعد | - |
dc.title | الاخطاء الشائعة في الانشاء لدى طالبات الصف الثالث ثانوي في مادة اللغة الانجليزية بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11076215 | - |
dc.identifier.callnum | 1235 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة، | - |
dc.date.issuedhijri | 1406 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 78 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00141190 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1235.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1235.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 65.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1235.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 51.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1235.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 148.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1235.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 32.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1235.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 16.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)