- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فرج، عبد اللطيف حسين،1373 هـ | |
dc.contributor.author | الثمالي ، عبدالكريم درويش نويفع | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:46:37Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:46:37Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120698 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مدرسو اللغة العربية - المدارس الثانوية | |
dc.subject.other | معلم اللغة العربية | |
dc.title | تحديد الصفات الشخصيه والكفايات المهنيه المطلوب توافرها لمعلم اللغه العربيه بالمرحله الثانويه من وجهة نظر مشرفي اللغه العربيه بمنطقة مكه المكرمه | |
dc.identifier.id | .b11076203 | |
dc.identifier.callnum | 4181 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 166 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00141189 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4181.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4181.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4181.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 72.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4181.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 431.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4181.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 278.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4181.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)