- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عباس حسن غندورة | - |
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس حسن | - |
dc.contributor.author | الريفي ، نوال سليم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:43:41Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:43:41Z | - |
dc.date.issued | 1986 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120693 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الرياضيات - اختبارات | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.title | أثر الاعلام بموعد الاختبارات وتكرارها على التحصيل في مادة الرياضيات لدى طالبات الصف الثاني المتوسط | - |
dc.identifier.id | .b11076094 | - |
dc.identifier.callnum | 1234 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة، | - |
dc.date.issuedhijri | 1407 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 200 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00141175 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1234.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1234.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 31.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1234.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 44.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1234.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 119.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1234.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 30.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1234.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)