- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سراج محمد وزان | |
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | |
dc.contributor.author | الغامدي، عبد العزيز عبدان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:29:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:29:28Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120653 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | التعليم - وسائل سمعية و بصرية | |
dc.subject.other | الفقه الاسلامي - طرق تدريس | |
dc.title | مدى استخدام معلمي التربية الاسلامية الوسائل التعليمية في تدريس موضوعات مادة الفقه بالمرحلة المتوسطة للبنبن بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11075399 | |
dc.identifier.callnum | 1752 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 281 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00141088 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1752.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1752.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1752.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 324.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1752.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 446.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1752.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 143.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1752.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 86.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)