- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | |
dc.contributor.author | قمرة، لطيفة سراج علي | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:25:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120646 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | المدارس الابتدائية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | القرآن - طرق تدريس | |
dc.title | اسس اختيار الايات القرانية الكريمة في المرحلة الابتدائية للبنات في المملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11075260 | |
dc.identifier.callnum | 1750 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 373 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00141073 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1750.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1750.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 29.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1750.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 48.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1750.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 85.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1750.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 375.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1750.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)