- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | - |
dc.contributor.author | الغامدي، عبد الله احمد محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:10:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:10:27Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120604 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الوطنية | - |
dc.subject.other | مفاهيم التربية الوطنية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | دور مناهج التربيه الاسلاميه في تعزيز بعض مفاهيم التربيه الوطنيه لدى تلاميذ المرحله المتوسطه في المملكه العربيه السعودية | - |
dc.identifier.id | .b11074164 | - |
dc.identifier.callnum | 4587 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 478 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140930 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4587.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 17.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4587.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 57.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4587.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 139.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4587.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4587.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4587.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)