- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أحمد، فرغلي جاد | - |
dc.contributor.author | جمال، بدر حسن ابراهيم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:02:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:02:28Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120579 | - |
dc.description | 146 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | التسرب في مدارس محو الامية | - |
dc.subject | تعليم الكبار | - |
dc.subject | محو الامية | - |
dc.title | مشكلة تسرب الدارسين من فصول محو الأمية وتعليم الكبار، دراسة ميدانية بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11073500 | - |
dc.identifier.callnum | 2077 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140783 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2077.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.42 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2077.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2077.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 88.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2077.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 488.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2077.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 290.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2077.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 69.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)