- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد، عنتر لطفي | - |
dc.contributor.author | العتيبي، عبدالله معيش معيض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:01:48Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:01:48Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120577 | - |
dc.description | 213 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | المكتبة المدرسية | - |
dc.subject | التعليم الابتدائي | - |
dc.title | واقع الدور التربوي للمكتبة المدرسية في المرحلة الابتدائية بمدارس مدينة مكة المكرمة للبنين | - |
dc.identifier.id | .b11073470 | - |
dc.identifier.callnum | 2079 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140778 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2079.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2079.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2079.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 122.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2079.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 371.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2079.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 182.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2079.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 30.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)