- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد عبد الرحمن | - |
dc.contributor.author | الحجيلي، عبدالعزيز علي فهد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T03:01:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T03:01:30Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120576 | - |
dc.description | 249 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | إبتكار | - |
dc.subject | الزخرفة | - |
dc.subject | التربية الفنية | - |
dc.title | البناء التركيبي لنماذج من الوحدات الهندسية الاسلامية والافادة منه في ابتكار تصميمات زخرفية | - |
dc.identifier.id | .b11073457 | - |
dc.identifier.callnum | 2080 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140776 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2080.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2080.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 27.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2080.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 267.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2080.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 660.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2080.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 354.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2080.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)