- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدوسري، محمد بن عايد بن سالم | - |
dc.contributor.author | الطلحي، عليوي بن دخيل بن دخيل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:49:25Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:49:25Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120544 | - |
dc.description | 152 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | االمشكلات الادارية - الطائف | - |
dc.subject | الإدارة التعليمية | - |
dc.subject | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | ابرز المشكلات الإدارية والتعليمية التي تواجه مديري ومديرات المدارس المتوسطة النهارية بمدينة الطائف من وجهة نظر مديري ومديرات المدارس المتوسطة | - |
dc.identifier.id | .b11072210 | - |
dc.identifier.callnum | 2156 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1414 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140593 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2156.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2156.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 104.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2156.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 603.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2156.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 475.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2156.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)