- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العرقسوسي، محمد خير بن حسن | - |
dc.contributor.author | القرشي، بهية بنت محمد بن عمر بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:34:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:34:16Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120503 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الدلالات التربوية في الامثال النبوية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.subject.other | السيرة النبوية | - |
dc.title | بعض الدلالات التربوية في الامثال النبوية من خلال كتاب ( امثال الحديث ) لابي محمد الحسن بن خلاد الرامهرمزي ( 360ه ) | - |
dc.identifier.id | .b11070936 | - |
dc.identifier.callnum | 2778 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 274ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140420 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2778.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2778.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2778.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 52.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2778.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 381.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2778.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 265.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2778.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)