- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الخضراوي، محسن محمد | - |
dc.contributor.author | الجاوي، فاطمة وارس وارجو | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:32:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:32:05Z | - |
dc.date.issued | 1995 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120496 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاعمال الفنية | - |
dc.subject.other | التكوين الابتكاري | - |
dc.subject.other | الفن - تاريخ ونقد | - |
dc.subject.other | الفنون التشكيلية | - |
dc.subject.other | التربية الفنية | - |
dc.title | دراسة الحركة فى التكوين لابتكار اعمال فنية تشكيلية معاصرة | - |
dc.identifier.id | .b1107081x | - |
dc.identifier.callnum | 2490 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 380 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140392 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2490.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.86 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2490.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 43.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2490.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 274.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2490.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 945.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2490.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 618.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2490.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)