- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد عايد سالم الدوسري | - |
dc.contributor.adviser | الدوسري، محمد عايد سالم | - |
dc.contributor.author | الغامدي، سعيد عبدالله عطية | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:21:53Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:21:53Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120472 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المدارس الثانوية المطورة | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | اهم المشكلات الادارية والتعليمية التى تواجه معلمي المدارس الثانوية المطورة للبنين بالمنطقة الغربية من وجهة نظرهم | - |
dc.identifier.id | .b11070286 | - |
dc.identifier.callnum | 1438 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 192 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140263 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1438.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.97 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1438.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1438.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 40.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1438.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 168.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1438.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 57.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1438.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)