- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | - |
dc.contributor.author | برناوي ، علي بن بكر بن محمود | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:15:56Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:15:56Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120453 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الكيمياء - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | المرحلة الثانوية | - |
dc.subject.other | معلمي الكيمياء | - |
dc.title | مدى متابعة معلمي الكيمياء في المرحلة الثانوية بمدينة مكة المكرمة للجديد في مجال الاختصاص الاكاديمي والمهني | - |
dc.identifier.id | .b11069892 | - |
dc.identifier.callnum | 2845 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 133 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140190 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2845.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2845.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2845.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 136.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2845.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.02 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2845.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 795.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2845.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)