- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد جميل محمد يوسف منصور | - |
dc.contributor.adviser | منصور، محمد جميل محمد يوسف | - |
dc.contributor.author | صميلان، سارة محمد رشاد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:13:22Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:13:22Z | - |
dc.date.issued | 1989 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120444 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاحتماع - علم | - |
dc.subject.other | التغير الاجتماعي | - |
dc.title | العمر والجنس وحجم الاسرة والمستوي الاقتصادي والاجتماعي وعلاقتهما بالمشاركة الاجتماعية لاطفال ماقبل المدرسة الابتدائية | - |
dc.identifier.id | .b11069764 | - |
dc.identifier.callnum | 1512 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 105 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00140175 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1512.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.27 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1512.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1512.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 70.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1512.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 180.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1512.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 46.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1512.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)