- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد العزيز محمد يارقوقندي | |
dc.contributor.adviser | قوقندي، عبد العزيز محمد يار سراج الدين،1367هـ | |
dc.contributor.author | الحازمي، فاطمة ابراهيم سليم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:03:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:03:20Z | - |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120416 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | البيت و المدرسة | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | المستوى الاقتصادي | |
dc.subject.other | المستوى التعليمي | |
dc.title | العلاقة بين المستويين التعليمي والاقتصاديفي الاسرة ومستوي التحصيل الدراسي في منهج اللغة الانجليزية | |
dc.identifier.id | .b11068668 | |
dc.identifier.callnum | 1673 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 170ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00139931 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1673.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1673.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1673.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 138.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1673.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 499.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1673.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 278.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1673.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)