- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | - |
dc.contributor.author | الفار, قاسم بن حسين بن رشيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T02:00:08Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T02:00:08Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120408 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject | تكنولوجيا التعليم | - |
dc.subject | التعليم العالي - السعودية | - |
dc.subject | التعليم المبرمج - السعودية | - |
dc.title | مدى توظيف أعضاء هيئة التدريس بكليات المعلمين لشبكة الانترنت في البحث والتدريس | - |
dc.identifier.id | .b11068541 | - |
dc.identifier.callnum | 5200 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1426 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 159 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139893 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5200.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.7 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5200.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 50.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5200.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 35.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5200.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 490.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5200.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 377.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5200.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)