- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلطان سعيد بخاري | |
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | مغربي، عبدالعزيز محمد عبدالله | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:57:56Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:57:56Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120402 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - تنظيم وادارة | |
dc.subject.other | الجامعات والكليات - شروط القبول | |
dc.subject.other | الكليات النظرية | |
dc.title | العوامل المؤدية الي اقبال خريجي المرحلة الثانوية القسم العلمي على الكليات النظرية | |
dc.identifier.id | .b11068371 | |
dc.identifier.callnum | 1667 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 182 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00139859 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1667.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1667.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1667.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 174.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1667.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 605.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1667.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 352.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1667.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)