- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | رحالي، شفا عبدالقادر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:57:14Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:57:14Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120400 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلوم - طرق تدريس | |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - السعودية | |
dc.subject.other | التخطيط التربوي | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | مدى مساهمة الادارة المدرسية في معالجة مشكلات معامل العلوم للمرحلة الثانوية للبنات بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11068346 | |
dc.identifier.callnum | 1666 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 223 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00139855 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1666.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.98 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1666.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1666.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 150.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1666.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 384.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1666.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 174.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1666.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)