- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الماس، حسن محمود | - |
dc.contributor.author | عائض، سعد يحي حضرم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:41:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:41:23Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120357 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الفيزياء - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقنية | - |
dc.title | اهمية الكفايات التدريسية الاساسية لمعلمي الفيزياء فى المرحلة الثانوية من وجهة نظر معلمي و موجهي الفيزياء بمنطقة مكة التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11067329 | - |
dc.identifier.callnum | 2664 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 204 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139614 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2664.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2664.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 67.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2664.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 149.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2664.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2664.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 961.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2664.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)