- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | - |
dc.contributor.author | المتوكل ، ابراهيم محمد جعفر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:40:12Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:40:12Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120354 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | - |
dc.subject.other | معلمي الجغرافيا | - |
dc.subject.other | وسائل الاتصال | - |
dc.title | كفايات وسائل الاتصال التعليمية اللازمة لمعلمي الجغرافيا بالمرحلة الثانوية بمدينة جدة و درجة ممارستهم لها من وجهة نظرهم | - |
dc.identifier.id | .b11067299 | - |
dc.identifier.callnum | 2661 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 136ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139611 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2661.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.38 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2661.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2661.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 110.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2661.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2661.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 971.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2661.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 20.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)