- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | - |
dc.contributor.author | الطويرقي، نوال بنت سعد بن مساعد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T01:36:49Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T01:36:49Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/120345 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإدارة المدرسية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.subject.other | السيرة النبوية | - |
dc.subject.other | العلاقات الإنسانية | - |
dc.title | العلاقات الانسانية في السيرة النبوية وتطبيقاتها في الادارة المدرسية | - |
dc.identifier.id | .b1106710x | - |
dc.identifier.callnum | 3095 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 252 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00139549 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3095.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3095.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3095.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 87.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3095.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 554.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3095.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 264.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3095.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)